luni, 9 februarie 2015

Metoda cercului


Cercul – este o metodă puternică, scopul căreia este comunicarea între oameni, întărirea comunicării între noi şi dezvoltarea comunicării cu oamenii dinafară. Datorită unificării în jurul unui singur scop, apropierea şi autoincluderea au loc cu ajutorul unui abgeit. După masa rotundă oamenii trec la un alt nivel de existenţă, la nivelul ideii.

Cercul – ne oferă posibilitatea de a ne asculta unul pe celălalt, de a vorbi în aceeaşi limbă, ne învăţă să ajungem la o părere comună.

Cercul – ne oferă posibilitatea de a ajuta omenirea să se ridice deasupra egoismului, ne învaţă unitatea, cum să creştem o părere comună, pur şi simplu să ne odihnim şi să ne încălzim la atmosfera familială din cerc.

Cercul – este o posibilitate unică dată oamenilor cu scopul de a-i învăţa să ajungă la o înţelegere comună între ei, de a simţi acel comun care se află în interiorul fiecăruia şi între ei. Masa rotundă ne ajută să ne unim, iar toate problemele se rezolvă numai prin unitatea unuia cu celălalt.

Cercul – ne este eficient pentru creşterea şi dezvoltarea noastră. Noi învăţăm să vorbim, învăţăm să ne organizăm şi să petrecem activităţi sociale importante.

Cercul – este o posibilitate unică dată oamenilor cu scopul de a-i învăţa să ajungă la o înţelegere comună între ei, și de a simţi acel comun care se află în interiorul fiecăruia şi între ei.

Participând în cerc, noi putem simţi dorinţa şi necesităţile oamenilor care ne înconjoară.

Comunicarea după regulile Cercului ne învaţă nu numai cultul interacţiunii, dar ne şi formează atent la un nivel mult mai profund, cu răbdare, să construim relaţii bune, calde unul cu celălalt. Noi treptat începem să simţim acel câmp al uniunii în care ne aflăm, ne impregnăm cu această atmosferă a unităţii, ne includem în ea. Aceasta ne oferă o experienţă a trăirilor, faptul că împreună – ne este uşor şi plăcut.

Atunci când oamenii se adună împreună şi discută o anumită problemă, urmărind principiile Metodei rotunde, ei se ridica deasupra nivelului la care a apărut problema, fiecare luminează o anumită faţetă şi o pune în puşculiţa comună, ca rezultat se unesc părţile. Şi astfel se naşte un răspuns integral.

www.educatieintegrala.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu